Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці
01 Июн 2020, 17:03

Айдентика бренду маркетплейсу житлової нерухомості столиці

Агенція Brain Tank, по завданню одного величезного девелопера, який побажав залишитися невідомим, створила private label для ринку брокериджа — бренд маркетплейсу житлової нерухомості столиці GoodNew.House.

GoodNew.House — це DTC-продукт (direct to consumer), який збирає та порівнює за багатьма параметрами всі київські новобудови з можливістю здійснення покупки за завжди актуальними умовами. GoodNew. House є брендом нової моделі бізнесу, де маркетплейс є «лише» інтелектуальним помічником покупця, який ще й оптимізує часові та матеріальні витрати.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео