СК «НАСТА» вышла с новой активностью для увеличения продаж продуктов КАСКО. Для этого было разработано предложение «Два КАСКО по цене одного», сообщение для коммуникации с потребителем создали в РА «Мичурин»: Благодаря предложению – два КАСКО по цене одного, Царевичу не нужно тесниться с возлюбленной на одном волке. Кампания была реализована в прессе и наружной рекламе.
Новое видео
06 Июл 2022
- Каньє Вест анонсував проєкт машини з пінопласту
- AR-фільтр оживляє етикетку соусу та допомагає Україні
- В Україні запустили кампанію з підвищення інформованості про ТрО
- До праці: «Ковальська» закликає відбудовувати Україну в новому ролику
- McDonald’s повернувся до хітів Джастіна Тімберлейка у новому ролику
- Як бренду укласти гучні партнерства? Кейс ЛГБТК+ додатка для знайомств та The Ellen Show
- Givenchy та Disney створили анімаційний ролик про далматинців
- Українські креативники продають прапор з підписами всіх переможців Каннських левів