Will.i.am переосмыслил классику в рекламе Nescafe Dolce Gusto.
05 Сен 2016, 14:19

Will.i.am переосмыслил классику в рекламе Nescafe Dolce Gusto.

Американский рэпер представил новую версию классической песни Отиса Реддинга Sittin' On) the Dock of the Bay для нового ролика Nescafe Dolce Gusto от Publicis, Франция.  Рекламная кампания воспевает силу креативности, показав схожесть процессов создания музыки и кофе. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость