7-местный кроссовер Peugeot «упаковали» в «игрушечную» коробку.
11 Сен 2018, 09:36

7-местный кроссовер Peugeot «упаковали» в «игрушечную» коробку.

«Игрушка» для взрослых появилась возле Ocean Plaza в Киеве и оказалась результатом усилий NGN.agency. Напомним, бренды не впервые используют упаковку для игрушек для демонстрации автомобилей. Ранее креативщики Forsman & Bodenfors создали самую большую упаковку для грузовика Volvo и попали в книгу рекордов Гиннесса. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость