5 аргументів, чому варто створити власний шрифт для бізнесу
21 Июл 2020, 10:27

5 аргументів, чому варто створити власний шрифт для бізнесу

Іван Роговченко, дизайн-директор холдингу TECHIIA, пояснює переваги розробки унікального шрифту для компанії

Комунікація з ринком – невід’ємна частина роботи бізнесу. А для візуальної чи текстової комунікації обов’язково потрібен шрифт. На перший погляд, жодних проблем — в текстових та фоторедакторах встановлено їх багато, або ж шрифт можна завантажити в інтернеті на ваш смак. І це часто працює для малих чи сімейних бізнесів. Для великого бізнесу є два варіанти: оплачувати ліцензію або створити власний унікальний шрифт. Для комунікації кіберспортивної компанії WePlay! Esports, яка входить у холдинг TECHIIA, ми обрали другий варіант.

Понад рік пішло на роботу над шрифтом WePlayType, який розробив з один з кращих шрифтовиків України Кирило Ткачов. І вже сьогодні використовуємо наш шрифт у всіх комунікаціях — від медіапорталу до титрів трансляцій. З нашого досвіду пояснюю 5 причин, чому бізнесу варто розробити власний шрифт.

1. Оптимізація витрат

Якщо маєте багато точок контакту з аудиторією, різними мовами й для різних країн світу, то власний шрифт — оптимальніший з точки зору витрат, ніж щорічна оплата ліцензії  на використання вже готового. Наприклад, WePlay! Esports використовує шрифт для комунікацій на офлайн-турнірах, онлайн-трансляціях, медіапорталі, у маркетингових проєктах, мерчі. Комунікація відбувається на різних мовах для кількох десятків країн світу. За таких умов щорічна оплата ліцензії на використання чужого шрифту суттєво дорожча за розробку власного.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

2. Жодних обмежень використання

Уявіть ситуацію — ви використовуєте ліцензійний шрифт, який уже став частиною бренд-буку компанії. Плануєте вихід на новий ринок, наприклад, скандинавські країни, але ваш брендовий шрифт не передбачає специфічних літер данської абетки. Які варіанти? Зв’язуватися з автором шрифту? Змінити шрифт для всіх ринків? Використовувати окремий шрифт для Данії? Власний шрифт ніколи не створить таких проблем і його можна швидко допрацювати для потрібного ринку.

3. Спільна ланка комунікації

Під час ребрендингу WePlay! Esports у 2018 році ми хотіли, щоб усі наші комунікації поєднувало щось більше, ніж логотип і фірмові кольори. Цією ланкою став власний унікальний шрифт. До речі, напис назви компанії фірмовим шрифтом може бути її логотипом. І це ще один плюс.

4. Мотивація і гордість для команди

Не так багато українських компаній мають власні шрифти. Можливість працювати з унікальним шрифтом — причина пишатись для команди дизайну і привід для комунікацій всередині. Чим більше унікальних речей та інструментів в роботі — тим цікавіші завдання і більш вмотивована команда.

5. Інфопривід для зовнішніх комунікацій

Власний шрифт у компанії — це справжня новина для середовища дизайнерів та шрифтовиків. Минулого року мене запросили представити перший варіант WePlayType на конференцію «Простір літер» у Луцькому замку. А сам шрифт став темою для публікацій у профільних медіа та причиною для жвавих обговорень у тематичних спільнотах у соцмережах.

Ліцензія чи власний шрифт — все ж обирати кожному під конкретні задачі. Але пам’ятайте, що власний шрифт відкриває додаткові можливості та приємні бонуси. В Україні є фахівці, які зроблять ваш шрифт не тільки красивим, а ще й функціональним. Укрзалізниця, Книжковий форум, Yarych, ZaxidFest, Inkerman, Ukraїner, WePlay! Esports та ряд інших брендів вже розробили свої шрифти або лого у фірмових шрифтах.

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость