Масштабна соціальна кампанія має на меті зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення і що люди поважних років не здатні генерувати потужні ідеї, розпочинати власну справу та освоювати нові навички. Як ми писали раніше, передумовою запуску кампанії стало опитування, проведене дослідницькою агенцією Info Sapiens на замовлення медіахолдингу.
Результати дослідження свідчать про наявність усталеного стереотипу, що розцвіт творчого мислення відбувається до 40 років. Майже дві третини опитаних вважають, що існує такий вік, коли вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проект або бізнес, в середньому він складає 50-56 років. Найконсервативнішою виявилася старша аудиторія — майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що після певного віку нові проекти розпочинати пізно.
«Крім вікової дискримінації з боку роботодавців, яка, на жаль, досі має місце в нашому суспільстві, українці, в силу багатьох причин, втратили (або так і не знайшли) віру в себе та свої ідеї. Ми, як компанія Людей Ідей, вміємо мотивувати і беремо на себе місію допомогти суспільству стати толерантнішим, а українцям у віці з позначкою «+» — не боятись мріяти, будувати плани та реалізовувати найамбітніші цілі», — коментує Світлана Павлецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 media.
Проект складатиметься з кількох етапів: запуску спецкурсу програм стажування «Люди ідей+» для людей літнього віку, циклу мотивуючих історій та експертних інтерв'ю зі співробітниками, лідерами думок та звичайними українцями, що змінили своє життя в поважному віці, спецпроектів із партнерами та конференцій за участі відомих спікерів і тренерів. Цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, реалізований у колаборації з відомим київським фотографом Вікторією Квіткою, знайомитиме українців зі справжніми Людьми Ідей+, які мають потужні історію та на власному прикладі доводять, що вік — не завада на шляху до реалізації цілей, а рік народження не грає жодної ролі у процесі досягання успіхів. Офіційними партнерами проекту вже стали: найбільший сайт з пошуку роботи Rabota.ua, Благодійний фонд «Життєлюб», кадрова компанія «АНКОР».
Нагадаємо, що в 2017 році 1+1 media запустила проект «Люди ідей», який розповідає про співробітників медіахолдингу. За більш ніж рік існування, він став фіналістом таких відомих премій у галузі комунікацій, як European Excellence Awards 2018, Baltic Communications Awards, SABRE Awards EMEA 2019, а наприкінці минулого року кейс отримав золото Effie у категорії Corporate Reputation.