Про SMM з тими, хто робить це круто
30 Янв 2021, 10:00

Про SMM з тими, хто робить це круто

WOO Company поспілкувалась з SMM-никами і поділилась інсайдами цього спілкування

Автор материала

Успішні люди часто повторюють, що ваш персональний ріст залежить від тих, хто навколо. Потрібно вчитись, вдосконалюватись, черпати натхнення, а головне спілкуватись. Спілкуватись з тими, хто робить свою роботу круто. 

Команда WOO Company вирішила щотижня спілкуватись з SMM-никами і поділилась інсайдами цього спілкування.

Індустрія, що не знає слова муза

Першим гостем нашого проєкту «Про SMM з тими, хто робить це круто» став керівник та засновник digital-агенції Postmen Ярослав Ведмідь. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Про зв‘язок з аудиторією. На думку Ярослава в кризовий період між брендом та аудиторією можливий глибший зв‘язок, ніж зазвичай. Звісно, виключно за умови, що бренд не залишає свого прихильника наодинці, а продовжує комунікувати. Ділиться планами, можливо певними проблемами, але не збавляє обертів, продовжує творити та надихає людей своїм контентом. 

Про контент, який робити не хочеться. Ярослав радить завжди мати запас. Саме контент допоміг Postmen в момент, коли розпочався локдаун. А також нагадав, що професійна творчість SMM-спеціаліста — це значною мірою питання технік, практик та методик. На думку Ярослава, сподіватись на вдачу чи музу — ознака непрофесійності. Маркетинг вимагає дисципліни і роботи не тоді, коли ти хочеш, а постійно. «Ця індустрія не знає слова муза, вона знає слова план, дисципліна, контрольований успіх. Вона знає слово результат», — впевнений Ярослав Ведмідь. 

Правда чи ні? 

Кожен з гостей відповідав на запитання бліцу, нижче результати. 

Instagram про картинки, Facebook про лонгріди.

Неправда. 

За 50 доларів таргетингу можна отримати 50 покупців. 

Правда. 

Майбутнє за вертикальним контентом.

Правда. 

Боти-підписники «ріжуть» охоплення сторінки.

Правда. 

SMM-спеціаліста може замінити штучний інтелект. 

Правда. 

Гівевеї збільшують лояльність. 

Неправда. 

Ситуативний контент можна публікувати щодня. 

Правда. 

Телезірка ефективніша в рекламі за блогера. 

Неправда. 

Прямі ефіри — найрейтинговіший формат в соцмережах. 

Правда. 

Вдалий таргетинг — секрет успіху в соцмережах. 

Неправда. 

Вміти змінюватись і швидко знаходити нові рішення

Також ми поспілкувались з Head of SMM MEGOGO Олексієм Міллером.

Про комунікацію в час пандемії. Олексій розповів, що вони з командою повністю змінили стратегію розвитку сторінок всього за пару днів. Контент, який був запланований став не актуальним, тому змінилась і комунікація, і креативи, і підхід в цілому. На думку Олексія, кризові явища показують наскільки ти гнучкий та як швидко здатен змінюватись. Оцінюючи ситуацію та розуміючи, що необхідно користувачу наразі, Олексій запевняє, що їм вдалось побудували нову цікаву комунікацію.

Про тренди та аналітику. Олексій впевнений, що не існує одного без іншого. Потрібно навчитись тримати баланс між трендами та аналітичною складовою. Розуміти, що не кожен тренд підходить саме вам, не кожен можна адаптувати та застосувати. Не боятись «пройти повз», якщо аналітика показує, що минулого разу схожа дія не спрацювала бажаним чином. А ще пам’ятати, що суперечливі ситуативи — ризик, і ви маєте бути готовими до двоякого ефекту. 

Про контент, який робити не хочеться. Олексій нашого прямого ефіру вважає, що в ситуації вигорання рятує лише відпочинок. Краще взяти вихідний, наповнитись, відновити ресурс і тільки тоді повертатись до роботи. 

Правда чи ні? 

Instagram про картинки, Facebook про лонгріди. 

Неправда. 

За 50 доларів таргетингу можна отримати 50 покупців. 

Правда, а можна і більше. 

Майбутнє за вертикальним контентом. 

Правда. 

Боти-підписники «ріжуть» охоплення сторінки. 

Правда. 

SMM-спеціаліста може замінити штучний інтелект.

Неправда. 

Гівевеї збільшують лояльність. 

Неправда. 

Ситуативний контент можна публікувати щодня. 

Правда, але навіщо? 

Телезірка ефективніша в рекламі за блогера. 

Неправда. 

Прямі ефіри — найрейтинговіший формат в соцмережах. 

Правда. 

Вдалий таргетинг — секрет успіху в соцмережах. 

Неправда. 

SMM-ник хоче чути думку підписника

Нашою першою гостею у новому році стала Даяна Данилюк — редакторка та SMM-менеджерка медіа про комунікації та креативні індустрії Bazilik Media. 

Про ідеального підписника. Підписники Bazilik Media, на думку Даяни, дуже близькі до уявного ідеалу. Бракує лише трішки взаємодії, яка криється не в лайках чи збереженнях, а у висловленій думці: що цікаво читати, що цікаво бачити. Ідеальний підписник спілкується, а не просто механічно лайкає пости. 

Про особливості роботи SMM-ника. Робочий день Даяни розпочинається об 11 годині дня та триває до 19.00. Це той проміжок часу, в який виходять публікації. Але комунікація щодо робочих запитань може продовжуватись і після зазначеного часу. В роботі SMM-ника сьогодні Діану нічого не дратує, хоча раніше звертала увагу на те, що цих фахівців перенавантажували завданнями, які не здатний і не повинен робити один спеціаліст. Це пов‘язано з віком професії. А найвеселішим факапом вважає момент, коли особисте відео опублікувала в TikTok акаунті медіа. На щастя, цього ніхто не помітив. 

Правда чи ні? 

Instagram про картинки, Facebook про лонгріди. 

Неправда. 

За 50 доларів таргетингу можна отримати 50 покупців.

Неправда. 

Майбутнє за вертикальним контентом. 

Правда. 

Боти-підписники «ріжуть» охоплення сторінки. 

Правда. 

SMM-спеціаліста може замінити штучний інтелект. 

Неправда. 

Гівевеї збільшують лояльність. 

Неправда. 

Ситуативний контент можна публікувати щодня. 

Неправда. 

Телезірка ефективніша в рекламі за блогера. 

Неправда. 

Прямі ефіри — найрейтинговіший формат в соцмережах. 

Правда. 

Вдалий таргетинг — секрет успіху в соцмережах. 

Не секрет, але дуже важливий інструмент.

Усі платформи бренду мають транслювати єдині цінності

Ще одна наша співрозмовниця — проєкт-менеджерка, SMM-спеціалістка ювелірного дому ZARINA Заріна Нетовкіна. 

Про SMM та людей, що ним займаються. Заріна розповідає, що в тій сфері, в якій вона працює SMMемом не може займатись одна людина. ЇЇ команда складається з більш як 10 людей, кожен з яких працює над тим, щоб сторінка виглядала так, як вона виглядає. До того ж кожен член команди — це багатозадачна людина. 

Правда чи ні? 

Instagram про картинки, Facebook про лонгріди.

Неправда. 

За 50 доларів таргетингу можна отримати 50 покупців. 

Правда, але можна і більше. 

Майбутнє за вертикальним контентом.

Правда. 

Боти-підписники «ріжуть» охоплення сторінки.

Правда. 

SMM-спеціаліста може замінити штучний інтелект. 

Неправда. 

Гівевеї збільшують лояльність.

Неправда. 

Ситуативний контент можна публікувати щодня. 

Можна, але не варто.

Телезірка ефективніша в рекламі за блогера. 

Неправда. 

Прямі ефіри — найрейтинговіший формат в соцмережах. 

Неправда. 

Вдалий таргетинг — секрет успіху в соцмережах. 

Це важлива складова, але не секрет успіху.

Автор
30 Янв 2021, 10:00
Расскажите друзьям про новость