Cпокуса кешбеком:  «Епіцентр» пропонує купувати зі збільшеним відсотком кешбеку
24 Дек 2020, 11:07

Cпокуса кешбеком: «Епіцентр» пропонує купувати зі збільшеним відсотком кешбеку

У жовтні компанія «Епіцентр» перша серед українських ритейлерів надала своїм покупцям, користувачам мобільного застосунку, унікальну можливість для планування покупок — вибір категорій зі збільшеним відсотком кешбеку на картку «Вигода». 

Щомісяця користувачі мобільного додатку Епіцентру можуть обрати три категорії товарів із п’яти та отримувати збільшений відсоток балів на карту Вигода у ТЦ «Епіцентр» та в інтернет-магазині epicentrk.ua. При цьому категорії та відсоток балів буде оновлюватися щомісяця в розділі кешбек. Там же учасники програми можуть бачити історію нарахування балів і використовувати їх, повертаючи гроші за обрані покупки. 

Механіка дуже проста – завантажуй, обирай, купуй з карткою ВИГОДА як тобі зручно: при скануванні віртуальної картки ВИГОДА з додатку, при пред’явленні пластику або за номером телефону. Кількість покупок необмежена.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До прикладу, у грудні, власники картки «Вигода» можуть обрати три категорії з пяти, що дозволить економити до 15%: подарунки, товари новорічного ярмарку, велика побутова техніка, дрібна побутова техніка, посуд та текстиль. 

«На сьогодні ринок кешбеків насичений, особливо в банківській сфері, – зауважує Христина Мельникович, фахівець управління лояльності Епіцентр. – Але в сфері ритейлу ми перші! Легка механіка, вражаючий асортимент для  покупки онлайн або офлайн, а також емоційна складова МОПС – агент супер-можливостей – ми прагнемо зосередити вибір покупців саме на Епіцентрі для планування новорічних покупок».

Загалом Епіцентр пропонує покупцям понад пів мільйона найменувань товарів, з них в онлайні. 

«Інноваційні технології сучасного суспільства відіграють важливу роль у соціокультурній комунікації. А тому компанія «Епіцентр» щоразу прагне дарувати незабутні емоції, дивувати та зацікавлювати покупця, — розповідає Ірина Шинкаренко, заступник голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами та маркетингу.  Ми вже стали  значно ближчі, на відстані одного кліку у смартфонах наших покупців і продовжуємо впроваджувати нові функції.» 

Нагадаємо, в травні мережа Епіцентр анонсувала своїм клієнтам мобільний додаток. З появою мобільного додатку користуватись карткою «Вигода» стало ще зручніше, адже тепер вона є у новому цифровому форматі. Купувати товари online, отримувати цікаві пропозиції та інформацію про акції, історію покупок та нараховані бали — тепер все під рукою, а точніше — у смартфонах користувачів. Для авторизації у додатку потрібно лише ввести номер телефону. Користувачі мобільного додатку будуть першими дізнаватися про актуальні акції в мережі «Епіцентр».

Расскажите друзьям про новость