Напередодні зимових свят Епіцентр вирішив порадувати інстаграмників фановими AR-масками для сторіз. Маски «Новорічний маскарад» для Епіцентру розробило агентство digital-комунікацій Isobar Ukraine.
Маски із доповненою реальністю досить популярні серед інстаюзерів. І, без сумнівів, відео з використанням масок складають значну частку контенту в stories Instagram. А з розвитком TikTok та появою платформи для створення та завантаження власних креативів, спостерігаємо шалену інтеграцію масок в інтернет-життя
Ірина Шинкаренко
директор з реклами та маркетингу «Епіцентр К»
Лінки до AR-масок не додаються, але акаунти, з яких їх залито, світяться в інтерфейсі. А це значить, що поширення креативних і незвичайних масок може набути вірусного характеру і стати крутою, навіть хайповою, рекламою для бренду. Бізнес-сторінка отримує нових підписників, а також охоплення.
При створенні масок від Епіцентру не забули й про персоніфікацію для ЦА: користувач може обрати один із трьох луків (або заселфитись і в усіх трьох новорічних образах).
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Крім новорічних масок в інсті Епіцентр у передсвяткові дні пропонує своїм покупцям долучитися до добрих справ.
Купуючи товари новорічного асортименту на суму від 500 гривень і отримавши символічного паперового ангела на касі, покупці долучаються до акції «Янголятко добрих справ». Згідно з умовами акції, благодійну допомогу на суму один мільйон гривень Епіцентр передасть чотирьом дитячим будинкам України, щоб діти, позбавлені батьківського піклування, відчули любов, турботу і радість від новорічних і різдвяних свят. Також ми хочемо створити гарний настрій, і пропонуємо користувачам нашого мобільного застосунку створити віртуальну ялинку, прикрасити її, і зібрати свою колекцію новорічних іграшок
Ірина Шинкаренко
директор з реклами та маркетингу «Епіцентр К»