StarLightMedia покаже перший в Україні фільм, створений спеціально для своїх партнерів
04 Дек 2020, 13:09

StarLightMedia покаже перший в Україні фільм, створений спеціально для своїх партнерів

Під час фізичного дистанціювання StarLightMedia знайшла можливості для зближення зі своїми партнерами і створила кіно, у якому підіб’є підсумки 2020 року та поділиться планами на 2021-й. Стрічку від StarLightMedia.Next Chapter можна подивитися вже 8 грудня.

Кіно презентує сезон 2021-го від StarLightMedia та розповідає про найгарячіші ТВ-прем’єри, розвиток медіагрупи, тренди та про те, які зміни чекають на український ринок телебачення наступного року. Прем’єра фільму відбудеться 8 грудня о 15:00 на YouTube.

Медіагрупа дбає насамперед про безпеку та здоров’я своїх співробітників і партнерів у складний час, тому цього року традиційна зустріч із партнерами, рекламодавцями та ЗМІ зазнала змін.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«StarLightMedia – інноваційна медіакомпанія, що поєднує креатив та технології заради збереження лідерства у традиційному ТВ-бізнесі та здобуття лідерства серед діджитал-медіа. Наш обов’язок як лідера – це розвиток ринку, який неможливий без партнерства для взаємного економічного зростання. Саме про це йдеться у кінострічці, де ми підіймаємо завісу планів на наступний рік. І звісно, ми чекаємо на особисту зустріч із партнерами у 2021!», – розповів СЕО компанії Михайло Царьов.

В умовах всесвітньої пандемії COVID-19 StarLightMedia зуміла швидко переформатуватися та впевнено утримувати лідерство. В осінньому сезоні 2020-го компанія ще раз продемонструвала, що любов глядача до контенту медіагрупи лише міцнішає. ICTV – телеканал №1 в Україні і впевнено утримує лідерство за теледивленням, продукти СТБ та «Нового каналу» майже щодня стають найкращими у своїх слотах. Лідерство StarLightMedia продовжилося у показі соціальної реклами та власних проектів, що покликані допомогти вистояти під час кризи та відновитися після неї, сприяти сталому розвитку компаній та країни.

Расскажите друзьям про новость