Взяти участь у Power of Young може будь-який креативний проєкт зі свіжим поглядом на комунікацію, який доносить певний меседж та підпадає під одну або кілька визначених категорій: CONCEPTUAL COMMUNICATION (оповідання та сучасна поезія, проект), VISUAL COMMUNICATION (постер, графічний дизайн), MUSIC AND SOUND COMMUNICATION (музичний твір, звуковий дизайн) та VIDEO AND MOTION COMMUNICATION (короткометражка, анімація). Це може бути додаток, веб-сайт, івент, кросмедійна платформа, текстовий твір, ілюстрація, постер, гіфка, логотип, музичний трек, короткометражний чи анімаційний фільм тощо. Та що завгодно! Подача робіт — безкоштовна.
Роботи учасників оцінюватимуть експерти креативної, музичної, кіноіндустрії, митці та інші представники сучасної арт-спільноти. Минулого року надійшло 290 робіт від авторів з усієї України. Адже Power of Young – не лише конкурс творчих ідей, це платформа відкриттів, однодумців та нової креативної сили.
Роботи приймаються до 26 листопада 2020 року у формі на сайті, де також можна дізнатись більше про кожну категорію й вивчити правила. А найновіша інформація та новини з’являються у фейсбуці Power of Young.
Нагадаємо, Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями – Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine, яка є найбільш ефективною комунікаційною групою 2019 року.