Пиво для онкохворих і додаток для лелек: що показували на фестивалі соцреклами Molodiya Festival
02 Ноя 2020, 14:37

Пиво для онкохворих і додаток для лелек: що показували на фестивалі соцреклами Molodiya Festival

У Києві завершився міжнародний фестиваль соцреклами Molodiya Festival’20. У шортлист, крім українських, потрапили ролики з Австралії, Португалії, Італії, Індонезії, Угорщини, Індії, Ірану та Білорусі, шестигодинну позаконкурсну програму формували у партнерстві із фестивалем креативності Golden Drum (Словенія), який цього року скаcували.

Тематика фестивальних роликів різноманітна — відповідальне споживання природних ресурсів, секс-просвіта, донорство органів, дестигматизація ВІЛ-інфікованих, вчасне діагностування хвороб і багато інших.

Польський кейс «Rainbow» розповідає про інсталяцію на підтримку ЛГБТ-спільноти, яка перехитрила праворадикалів:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ще один кейс із Польщі — Mama Beer — про пиво для жінок, котрі борються з раком грудей:

Кампанія і додаток The Nest Address рятує лелек, які гніздяться на опорах ліній електропередач:

Для нас важливо не тільки промотувати українську соціалку для широкого загалу, а й показувати українським креаторам та ініціаторам соцпроєктів ефективні світові кейси. Бо соцреклама — це не про покричати чи поплакати над проблемою, це не про красивий звіт для донора, соцреклама — це про рішення проблеми. Як платформа соцкампаній ми також самі створюємо соціалку і чудово знаємо, що для багатьох міжнародних організацій чи держструктур, коли йдеться про соцпроєкт, поняття KPI або взагалі не знайоме, або вимірюється кількістю розданих брошюр. Ми ж переконані, що KPI соцпроєкту і соцреклами — це конкретні зміни. Тому наша позаконкурсна світова програма має на меті надихнути і замовників, і творців української соціалки.
Наталя Шевчук
співорганізаторка Molodiya Festival

Перше місце фестивалю в українській програмі отримали ролики для кампанії ВліпиЗаСебе, які закликають молодь не ігнорувати вибори.

Відео соціальної ініціативи DOG MA отримало друге місце. Проєкт покликаний зламати стереотипи про важливість породи й умовної «краси» домашніх тварин.

Реклама сервісу Animal-ID пояснює, чому важливо вносити домашніх улюбленців у базу реєстрації тварин.

Усі покази та лекції фестивалю можна переглянути тут.

Расскажите друзьям про новость