Will.i.am переосмыслил классику в рекламе Nescafe Dolce Gusto.
05 Сен 2016, 14:19

Will.i.am переосмыслил классику в рекламе Nescafe Dolce Gusto.

Американский рэпер представил новую версию классической песни Отиса Реддинга Sittin' On) the Dock of the Bay для нового ролика Nescafe Dolce Gusto от Publicis, Франция.  Рекламная кампания воспевает силу креативности, показав схожесть процессов создания музыки и кофе. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость