1+1 media повідомила про наміри захистити в суді честь і ділову репутацію телеканалу «1+1» та групи в цілому у відповідь на заяву ТРК «Україна», яку канал розповсюдил 6 жовтня 2020 року.
«Група 1+1 media вважає, що закиди про буцімто «піратську поведінку» є образливими та необґрунтованими, зважаючи на принципи та цінності компанії та багаторічну роботу щодо посилення захисту інтелектуальної власності та недопущення піратства в Україні, зокрема. Прямі звинувачення у плагіаті та інші безапеляційні та категоричні обвинувачення, що не підтверджені рішенням суду, кидають тінь на репутацію каналу «1+1» та 1+1 media, що вибудовувалася роками», — зазначили в компанії.
«Нам досі незрозуміло, чому і за що нас намагаються змусити виправдовуватися. Як і будь-який інший канал в Україні, ми скористалися своїм правом придбати та адаптувати формат, в якому вбачаємо великий потенціал. Конкретно формат всесвітньо відомого шоу Mysteries In The Spotlight, помножений на креативність, професійність і власні унікальні рішення команди Big Entertaintment Shows, був зі старту приречений на успіх. І ми були готові до того, що надзвичайний старт та високі рейтинги першого випуску «Маскарад» на «1+1» не лишать нікого байдужими. Тож нам прикро, що колеги по ринку не вважають за потрібне добирати слів у своїй реакції на здобутки конкурентів. Ми вважаємо це абсолютно неприпустимим і будемо захищати ділову репутацію і честь каналу і групи у суді», – говорить генеральний директор 1+1 media Ярослав Пахольчук.
За словами 1+1 media, «Маскарад» є адаптацією румунського формату Mysteries In The Spotlight, який телеканал «1+1» придбав у власника, компанії Antena TV Group. Унікальною особливістю даного формату є протистояння двох зіркових команд, які змагаються за право відгадати зірку, приховану у маскарадному костюмі. Окрім того, телеканал «1+1» зазначив, що реалізував у проекті багато власних творчих рішень – це перший в Україні діджитальний ведучий, «ліпсинк-батли» зіркових команд та інше.
Група 1+1 media схиляється сприймати обвинувачення ТРК «Україна» як елемент нечесної конкурентної боротьби за увагу глядача (частка випуску «Маскараду» за аудиторією 18-54 (50+) склала 17,6%, рейтинг – 4,8%, перше місце у слоті, охоплення епізоду за аудиторією 4+ (Україна) склало 3,9 мільйонів глядачів).
Нагадаємо, ТРК «Україна» теж має наміри звернутися до суду щодо питання про порушення прав та до міжнародної організації FRAPA, яка займається захистом форматів.