Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через COVID-19 такий захід у класичному офлайн-форматі став неможливим. Месенджери, ZOOM, Teams — не надто ефективні, коли йдеться про емоційний зв’язок і хімію усередині інтегрованих команд міжнародної комунікаційної групи.
Креативний мозок сприймає будь-які обмеження, як можливість змінити правила гри і світ навколо. Тож у команди world-changing агенції Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилася ідея організувати VR-івент для колег на платформі VRChat.
Після цього почався процес створення віртуального світу без залучення девелоперів, використовуючи внутрішній ресурс Saatchi & Saatchi Ukraine.
Агенція створила у VRChat цілий віртуальний острів Publicis Groupe, на якому кожен зміг знайти для себе заняття чи розвагу. У той же час гравці могли спілкуватися між собою через мікрофон, так само як у Teams, Zoom чи Meets. Також учасники вечірки взаємодіяли між собою та навколишнім середовищем – разом проходили квест, грали з м’ячем та навіть танцювали. Все, як на справжньому корпоративі :).
VRChat-ом можна користуватися як за допомогою шолома віртуальної реальності, так і звичайного комп’ютера. Окрім цього, команда помістила у віртуальний світ Publicis Groupe “бота”, яким можна було керувати за спеціальним лінком під час прямої YouTube-трансляції. Тож на “вечірку” можна було потрапити навіть зі смартфона, без реєстрацій та смс.
Креативний директор, арт-директор і копірайтер стали геймдизайнерами, дизайнери – концепт-художниками і 3d-моделерами, дивлячись на результати – вийшло неабияк.
Нагадаємо, Publicis Groupe Ukraine — найбільш ефективна комунікаційна група 2019 року в Україні, до складу якої входять ТОП-ові креативні агенції: Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine; медійні: Spark Foundry Ukraine, Starcom Ukraine, Zenith Ukraine; PR-агенція MSL Ukraine та агенція перформанс-маркетингу Performics Ukraine.