Новий продукт «ЛАЙК’Ю» від Ощадбанку й Mastercard звертається до підлітків без стилю Бушемі й навіть не пробує бути «в темі», копіюючи тренди. Розуміє цінність фанового контенту і створює колаборацію з популярним гуртом «Время и Стекло». Така співпраця органічно розкриває концепт картки завдяки впізнаваному стилю Наді Дорофєєвої і Позитива. Це амбасадори, яким не треба вигадувати нові образи, бо їхні образи вже наслідують сотні тисяч людей.
Підлітки не люблять, коли все складно й занадто по-дорослому. А що стосується банківських продуктів — не так вже просто їх зацікавити цифрами та правилами. Для них важливо, щоб усе, що вони роблять, бачать і наслідують, було зрозумілим, справжнім і фановим. Цей принцип визначає бренди, які стають для підлітків «своїми».
Картка «ЛАЙК’Ю» — передусім про звичку бути підлітком. Коли є безліч дивних ідей, які хочеться реалізувати. Коли шукаєш для себе героя і знаходиш його в собі. Коли любиш гурт «Время и Стекло», а він любить тебе. Ця картка любить підлітків так само сильно, як вони люблять заявляти про себе.
«„ЛАЙК’Ю“— це не тільки ще один фінансовий продукт Ощаду, а й безпечний і цікавий інструмент навчання фінансової грамотності для дітей і підлітків. Вони зможуть користуватися банківськими послугами, планувати свої витрати й краще контролювати власні фінанси. А батьки будуть упевнені в безпеці грошей і в розвитку самостійності дитини», — зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.
«Картка «ЛАЙК’Ю» — яскрава та фанова, і впевнена, що її захоче отримати кожен підліток. На це працюють стильний дизайн та неоновий колір, дружня та зрозуміла комунікація, а також залучення всіма улюблених виконавців. Разом із тим, «ЛАЙК’Ю» — це ще й повноцінний фінансовий інструмент, який допоможе почуватися безпечно у розрахунках, розібратися в усіх тонкощах фінансової грамотності та дозволить молодим клієнтам банку зручно управляти своїми коштами», — відзначила Наталя Байдала, маркетинг-директор Mastercard в Україні та Молдові.
«З меседжем „ідеально, коли чудиш нормально “картка досягає глобальної мети: не заважає, а навпаки, допомагає бути собою. Вона — органічна частина всіх сміливих і абсурдних моментів з життя підлітків. Ця неонова деталь робить яскравою кожну ідею, що виникає в головах підлітків, бо „чудити“ для них — норма.
Ми розповіли про новий продукт і так познайомили підлітків з банком. Не намагалися мімікрувати, не гралися в „ми в темі“, а зобразили банк дружнім і зрозумілим.
Як результат — рекламна кампанія з топвиконавцями, відеоролик, велкам-пак для картки й набір яскравих диджитал-матеріалів: фотоконтент, ківіжуали й анімовані стикери», — розповів Влад Болсун, креативний директор MOZGI Ideas.
Над проєктом — від позиціювання продукту до розробляння рекламної кампанії — працювала креативна агенція MOZGI Ideas. Комунікацію від артистів забезпечила MOZGI Entertainment. За знімання відповідала MOZGI Production, за саунд — MOZGI Studio, а режисером запросили кліпмейкера Діму Чернявського. Усі етапи проєкту комплексно реалізовували компанії з MOZGI GROUP.