#завжди_у_серці: в Україні розпочинається інформаційна кампанія про Крим
11 Сен 2020, 10:04
PR

#завжди_у_серці: в Україні розпочинається інформаційна кампанія про Крим

Міністерство культури та інформаційної політики повертає в інформаційне поле країни тему Криму. Першим кроком став соціальний відеопроєкт #завжди_у_серці, у подальших планах МКІПу — рік Агатангела Кримського та інші активності, що актуалізують тему Криму в інфополі.

Мета інформаційної кампанії — повернути Крим у порядок денний, оживити його образ у свідомості кожного українця, розвивати та підтримувати культуру півострова.

«Ми бачимо своєю місією підтримувати та зміцнювати зв’язок кожного українця з Кримом, — говорить Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко. — Культура півострова є невіддільною частиною України, тож задля її популяризації ми плануємо низку різноманітних заходів та інформаційних ініціатив. Проєктом, що розпочав інформаційну кампанію про Крим, стала ініціатива агенції Gres Todorchuk та продакшн-студії Limelite».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Комунікація стартувала на телебаченні та в соцмережах короткими роликами і відеоінтерв’ю, в яких українці діляться своїми спогадами про Крим. Продовженням стануть спецпроєкт з історіями на сайті «Українська правда» і флешмоб у соцмережах під хештегом #завжди_у_серці, де українці розповідатимуть власні історії про півострів. Згодом усі історії зберуть на одному ресурсі.

«Цього року до школи пішли діти, які народилися після анексії. Для них Крим — це щось дуже далеке, прекрасне та недосяжне, відоме тільки зі спогадів батьків. Ми вирішили зібрати історії про Крим від мільйонів українців і викласти їх на одному майданчику. Щоб підживлювати пам’ять і плекати спогади до того дня, коли Україна поверне Крим, — говорять CEO  Gres Todorchuk Олександр Тодорчук та продюсер Limelite Володимир Яценко. — Для зйомок ми зібрали історії людей, які нерозривно пов’язані з півостровом: у когось там залишився дім і рідні, хтось уперше закохався у Криму, а хтось із теплом пам’ятає відпочинок із батьками на узбережжі. Проєкт має на меті пробудити ностальгію за Кримом у мільйонів людей і нагадати, що Крим у серці та ДНК кожного з нас». 

Героями роликів стали люди з різних куточків України та з різними спогадами про півострів. Серед них — кримські татари, переселенці та українці, чия життєва історія якось пов’язана з Кримом. Відео знімали на Арабатській стрілці, за півтора кілометра від берега Криму. Режисером роликів виступив Ігор Стеколенко.

Расскажите друзьям про новость