Студія Novoselova&you розробила концепцію брендингу для події.
Вона побудована на двох основах: шлях та вибір людини.
Життєвий шлях — це лінія, яка трансформується в різні форми лого та малюнки. Іноді людина може заплутатись, але ми допомагаємо цю лінію перевести в конструктивне русло.
Вибір — це розмаіття варіантів, яке пропанує нам життя. Кожен може скласти свою палітру та жити, як заманеться. На етапі становлення особистості ми мотивуємо підлітків вибирати чисті кольори, що символізує здорові звички та вподабання.
Лого відображає назву «Віртуально про реальне». VR окуляри показують онлайн-конференцію, бабл відображає розмови.
Організатори події Міжнародний благодійний фонд «СНІД Фонд Схід-Захід» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Україна) у партнерстві з Міжнародний благодійний фонд «Альянс громадського здоров’я».
Подія буде проходити з 15-17 вересня 2020 року.