ZN.UA оголосило конкурс серед компаній на проведення дослідження своєї аудиторії та підготовки рекомендацій для розвитку. ZN.UA хоче вивчити потенційну аудиторію та отримати практичні рекомендації для подальшого ефективного позиціювання медіаресурсу.
ЗАВДАННЯ: На основі проведеного дослідження запропонувати редакції ZN.UA комплекс практичних рекомендацій і конкретних заходів, які дозволять збільшити охоплення вітчизняної аудиторії у 10–15 разів; зарубіжної аудиторії — у 3–5 разів. Зокрема, ми очікуємо отримати формулювання ключових галузей, в яких можливий розвиток ZN.UA, а також рекомендації щодо постановки реальних і досяжних цілей (з метою покращення фінансової стійкості).
Ключовими умовами (обмежувальними чинниками) при підготовці рекомендацій і заходів є:
— збереження місії ZN.UA як інформаційно-аналітичного видання формату quality-press;
— неангажованість видання за партійною чи політичною (влада/опозиція) ознакою;
— відсутність/неприйнятність фінансування ZN.UA з державного бюджету;
— відсутність/неприйнятність фінансування ZN.UA будь-якими олігархічними групами чи політичними партіями.
МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ: Пропонується виконавцем проєкту, з подальшим спільним обговоренням і узгодженням з редакцією ZN.UA, і включає, серед іншого:
— розгорнутий SWOT-аналіз для ZN.UA у порівнянні з іншими медіаресурсами України схожого профілю як потенційними конкурентами;
— цикл якісних досліджень у форматі фокус-груп у різних регіонах країни для вивчення ядра читачів/підписників ZN.UA та потенційної ширшої аудиторії охоплення, їх інтересів і пріоритетів;
— порівняльний аналіз сучасних/новітніх медійних способів подання і поширення інформації для медіаресурсу формату quality-press з метою підвищення оперативності та розширення аудиторії ZN.UA;
— вивчення юзабіліті сайту ZN.UA, зокрема з допомогою технології ай-трекінгу;
— фінансові розрахунки для обґрунтування параметрів фінансової бази для виходу ZN.UA в режимі стійкого функціонування на твердій фінансовій основі.
ФОРМАТ ПРЕДСТАВЛЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ: Письмовий звіт з подальшою презентацією особисто керівництву редакції ZN.UA.
ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБІТ: Протягом шести тижнів, починаючи від дати підписання договору із ZN.UA.
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ: Участь у тендері з подальшим виконанням робіт може взяти вітчизняна або зарубіжна компанія, яка має успішний досвід проведення подібних досліджень для медійних ресурсів, підкріплений відповідними рекомендаціями.
ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ: Компанії, які мають намір узяти участь у тендері, повинні попередньо надіслати свої стислі пропозиції (обсягом до трьох сторінок) до редакції ZN.UA для їх вивчення і подальшого детального/предметного обговорення особисто з керівництвом редакції.
Термін подання попередніх пропозицій — до 13 вересня 2020 року.
Термін проведення попередніх співбесід із потенційними виконавцями — у період з 14 по 18 вересня 2020 року.
Адреса для направлення попередніх пропозицій: [email protected]t; У темі електронного листа ZN.UA просить вказати «Головному редактору — участь у проєкті».