Banda створила новий дизайн та комунікацію для Chipster’s.
Чилові пачки
Робота почалася з дизайну упаковок. На полицях з чипсами в супермаркетах більшість пачок строкаті та складні.
Тож дизайнери агентства попрацювали над тим, щоб зробили логотип простішим та сильнішим, щоб чіпси можна було легко впізнати серед купи інших. Оновлений лого розмістили на чистих і яскравих однотонних фонах.
Коли справа дійшла до візуалізації смаків, креативники знову зробили все інакше. Замість ідеально нарізаної картопельки пачкам додали індивідуальності. Тому створили прості ілюстрації з руками, які елегантно тримають смачно сфотканого краба, шматик сиру та інші елементи.
Чипсонна поезія
Так а руки чиї? Усі руки ведуть на задній бік пачки, де релаксує наш герой. Йому нарешті вдалось почилити, тому він радує нас своєю поезією, яка присвячена смакам Chipster’s.
І про мерч не забули:
У ТБ-роликах креативники вирішили показати ту саму ситуацію, коли ви вже готові нестися на хвилях в океан чилу, але хтось намагається відправити вас в море напрягів. На допомогу нашим героям приходить рятувальник від хоботів, мужчина-транквілізатор, людина-загадка та сертифікований чоловік-магніт – Чилер. Він з’являється саме тоді, коли хтось не дає тобі злитися з диваном.