Знання про свою онлайн-аудиторію, інтернет-майданчики, якими вона користується, та інструменти, за допомогою яких можна дійти до виборців, стануть одним із ключових факторів побудови успішної передвиборчої кампанії на місцевих виборах цього року. Це стверджують аналітики комунікаційного агентства RMA у своєму дослідженні «Вибори мера Києва: що мають знати кандидати про онлайн-інструменти, щоб перемогти».
У дослідженні описана аудиторія Києва у соцмережах та її зацікавлення, проаналізовано, як потенційні кандидати на посаду очільника столиці представлені онлайн, наскільки часто кияни шукають про них інформацію в інтернеті, як часто їх імена згадують у медіа.
Як зазначають в агентстві, через карантин, який, вочевидь, діятиме й восени, командам кандидатів на пост очільника Києва доведеться приділити особливу увагу онлайн-інструментам і диджитал-рекламі. Але щоб це спрацювало, важливо достеменно вивчити свою онлайн-аудиторію, переглянути підхід до ведення власних акаунтів у соцмережах і медійну присутність.
«Ми у RMA переконані, що успішна виборча кампанія неможлива без розробки диджитал-стратегії як частини загальної комунікаційної стратегії. Для цього потрібно оцінити свою цільову аудиторію, сегментувати її та підібрати релевантні меседжі і креативи для донесення своєї позиції. Наше дослідження має на меті допомогти потенційним кандидатам на посаду мера Києва достеменно вивчити свою онлайн-аудиторію, переглянути підхід до ведення власних акаунтів у соцмережах і медійну присутність. Це, фактично, дорожня карта для побудови агітаційної диджитал-стратегії», — зазначає Світлана Чепуренко, менеджерка з комунікацій агентства RMA.
Дослідження RMA політичного сегменту у Facebook та Instagram можна подивитись за тут.
Як українські політики та партії репрезентують себе у YouTube, аналітики RMA досліджували тут.
Із рейтингами західних лідерів за успішністю комунікації у соцмережах можна ознайомитися тут.
Дослідження зацікавлень українців у регіонах у соцмережах можна подивитися тут.