Реальна тусовка в кампанії для нового молодіжного морозива від ТМ «Рудь»
10 Июл 2020, 15:58

Реальна тусовка в кампанії для нового молодіжного морозива від ТМ «Рудь»

Компанія «Рудь» випустила яскраву новинку з зеленою глазур’ю зі смаком кактуса — а Doris Advertising створили для неї упаковку та рекламну комунікацію.

Агенція розробила свіже зелене паковання: стильне завдяки стикерам, але не прилизане. Бо життя йому додають самобутні персонажі, що тусують тут же (їх ми ще зустрінемо в соцмережах, але про це згодом).

Серія промороликів нагадує, що не місце красить тусівку, а настрій та фантазія її учасників. Бо ці речі з нами завжди — навіть коли закриті дискотеки і кордони.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

А взагалі найдушевніший двіж Doris Advertising влаштували в інстаграмі @ice.generation. Тут можна посміятися над собою, очікуваннями та реальністю, приміряти маску «Як я тусую», а потім написати в коментах «Жиза» (ну, або «Автор, поясни за мем» — не без цього).

Расскажите друзьям про новость