«Саме тому сьогодні ми створюємо Клуб УП. За основу відносин ми беремо чесність, принциповість, вміння вибачатись за помилки», – відмітила головний редактор УП Севгіль Мусаєва.
Видання зауважило, что завжди вважало читачів кінцевими бенефіціарами редакційної роботи. «Нами завжди керувало бажання робити якісну журналістику, яка не байдужа нашим читачам. Зараз ми хочемо піти далі: побудувати Клуб УП – систему горизонтальних зв’язків, що об’єднає наших читачів та редакцію. Ми віримо, що це рішення є своєчасним та необхідним. Медіа потребує якісного зворотнього зв’язку від аудиторії, щоб дізнатися про які теми писати, які розслідування робити, які формати випробовувати. З іншого боку, у суспільства знижується рівень довіри до медіа. І наше завдання як журналістів – цю довіру повернути», – зазначено в прес-релізі.
Клуб УП – це платформа регулярної комунікації читачів та редакції, приєднавшись до якої кожен читач зможе підтримати видання фінансово.
У Клубі УП читачі зможуть отримувати регулярні ексклюзивні листи від редакції з оглядами ключових подій тижня, брати участь в опитуваннях. Також УП планує проводити події у рамках Клубу у різних форматах, що будуть об’єднані метою – встановленню живого контакту між редакцією та читачами. На час епідемії COVID-19 будуть надавати перевагу онлайн-форматам.
Клуб УП – це платформа турботи – читача до редакції та редакції до читачів. Але не тільки це. Видання обіцяє перераховувати 15 гривень від кожного щомісячного внеску кожного користувача на участь у соціальних проєктах. Цього місяця надаватимуть адресну допомогу тим, хто зараз потребує цього найбільше – лікарям, що захворіли на COVID-19. У майбутньому планується продовжувати виконувати цю обіцянку відповідно до викликів часу.