Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою
27 Май 2020, 16:42

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, зрозумілий та прозорий сервіс доставки, комфортний для пошуку необхідних товарів інтернет-магазин тощо. Але часто створити прості (та зручні) сервіси вкрай складно. Щоб проєкт був зручним для клієнтів, треба вміти мислити як клієнт та навіть передбачити ті бажання, які вони самі ще не збагнули. 

29 травня на CASES вийде онлайн майстер-клас «Очима клієнта: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою» Ірини Грицаєнко, COО SODA.

В рамках майстер-класу учасники пройдуть клієнтський шлях по кільком різним проєктам від «знайти компанію в інтернеті» до «здійснити замовлення», а також перевірять власний проєкт, щоб виявити основні баги і незручності для клієнта і отримати рекомендації, як їх виправити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Майстер-клас підходить абсолютно для всіх рівнів — від проджекта в рекламній агенції, що хоче перевірити чи все ок з його проектами і заробити плюсик у клієнта, до маркетдирів та власників, які хочуть зрозуміти, наскільки легко їх клієнтам взаємодіяти з їхнім брендом.

Реєстрація відкрита на сторінці ефіру

Расскажите друзьям про новость