Dirol випустив карантинні стікери для Telegram
19 Май 2020, 14:58

Dirol випустив карантинні стікери для Telegram

Бренд Dirol зарелізив стікерпак для Телеграма. Ідея та розробка належать креативній агенції Saatchi&Saatchi Ukraine.

Стікерпак відображає актуальну життєву ситуацію кожного, хто продовжує працювати вдома на карантині. Автори проекту переосмислили вигляд жувальної гумки та надихнулись її формою задля створення героїв стікерпаку. Кожний стікер не схожий на інший і допомагає картинкою передати настрій або заклик до дії. 

Завантажити стікерпак можна за посиланням.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость