Для ТМ Аляска створили ролик про довіру
14 Май 2020, 14:45

Для ТМ Аляска створили ролик про довіру

Що ми робимо, коли наважуємось на щось важливе? Правильно,  хвилюємось. А коли ми хвилюємось? Саме так, п’ємо воду. Аби хвилюватись трохи менше (принаймні, не через якість води), вибирайте виробника, якому довіряєте! Тим більше це актуально зараз, коли залишатись вдома, користуючись сервісом доставки, – краще, що можна зробити для здоров’я.

Саме тому, для іміджевого відео ТМ Аляска агенція VERTIGO використала інсайт про довіру. Ролик являє собою нарізку віньєток, які разом створюють емоційну, теплу історію з єдиним висновком.

Денис Мартинов, Managing Director VERTIGO: «Досить дивно було б розповідати про цілющі властивості кришталевої води, коли знімаєш відео для IDS. Коли поняття якості не викликає сумнівів, вторити про це – погодьтесь, трохи нудно.  Тому ми зробили ставку на емоцію та відзняли ніжні, місцями зворушливі історії, в яких кожен легко впізнає себе. Словом, довірились відчуттю та з нетерпінням чекаємо на результат».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость