Ребрендинг українського  виробника моторних олив Vira
13 Май 2020, 16:41

Ребрендинг українського виробника моторних олив Vira

Креативна агенція Madcats розробила бренд, який долає популярний серед українців стереотип, ніби «Prodotto in Italia» краще, ніж «Вироблено в Україні».

Vira — це бренд з Полтави, який виробляє мастильні матеріали для автомобілів. Стратегією бренду став «Чесний Продукт». Це коли ти заходиш в автомагазин і навіть не питаєш про термін придатності або дешеві замінники, а просто береш знайому каністру. Тому що знаєш, що там все ок.

У головному повідомленні «Як має бути» Vira транслює відчуття впевненості. Воно виникає кожен раз, коли одягаєш улюблені кросівки на прогулянку. Або коли бабуся ставить тарілку фірмового борщу. Це впевненість у тому, що життя йде за планом. Впевненість, що переходить у довіру.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Дизайнери Madcats також створили просту та функціональну айдентику, яка буде зрозуміла кожному, і яку легко адаптувати до широкої лінійки продукції. Всього Vira випускає більше 70 продуктів. Для кожного з них дизайнери створили нову етикетку, адаптувавши її до форми упаковки. З попереднього життя Vira вони зберегли енергійний м’ятний колір, який дозволив виділити бренд серед конкурентів

Расскажите друзьям про новость