«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото
13 Май 2020, 14:43

«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото

Команда digital-агенції Postmen та фармацевтична компанія «Дарниця» вирішили підтримати аудиторію. Тому створили активацію, яка дає можливість публікувати на карантині такі ж красиві фото, як із подорожей.

Дарниця закликала підписників в Facebook надсилати в коментарі свої карантинні селфі. Компанія обере 10 щасливчиків, яким дизайнери Postmen прикрасять фото. 

Активація триває до 14 травня, тож у вас ще є час долучитися. Додавайте свої фото сюди.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость