«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото
13 Май 2020, 14:43

«Дарниця» підтримала підписників, прикрасивши їх карантинні фото

Команда digital-агенції Postmen та фармацевтична компанія «Дарниця» вирішили підтримати аудиторію. Тому створили активацію, яка дає можливість публікувати на карантині такі ж красиві фото, як із подорожей.

Дарниця закликала підписників в Facebook надсилати в коментарі свої карантинні селфі. Компанія обере 10 щасливчиків, яким дизайнери Postmen прикрасять фото. 

Активація триває до 14 травня, тож у вас ще є час долучитися. Додавайте свої фото сюди.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео