Українські користувачі Facebook та Instagram з обласних центрів найбільше цікавляться бізнесом та освітою, найменше — екологією та інноваціями. Про це йдеться у дослідженні комунікаційної агенції RMA.
В середньому 70% користувачів Facebook з великих міст цікавляться бізнесом, 59% — освітою, 44% — медициною, 41% — економікою, 31% — політикою, 28% — роботою, 25% — транспортом, 23% — нерухомістю. Найменше зацікавлених екологією (20%) та інноваціями (13%).
«Звичайно, карантин і пандемія внесли корективи у порядок денний. Але ми спробували подивитися на зацікавлення українців у широкому сенсі. Ця інформація — майже початкова база для регіональних комунікаційних і рекламних кампаній політиків і бізнесу, що включає таргетинг за географією, віком, інтересами. Адже вивчення цільової аудиторії допомагає побудувати ефективну комунікаційну кампанію, донести людям саме ті меседжі, які корелюються з їхніми інтересами», — зазначила менеджерка з комунікацій агенції RMA Світлана Чепуренко.
Про міста-лідери у кожній із груп зацікавлень та відмінності у вікових групах читайте у дослідженні.
Дослідження базується на даних таргетингу рекламного кабінету Facebook про користувачів Facebook та Instagram з 24 українських обласних центрів. Для порівняння було відібрано 10 широких категорій зацікавлень: політика, бізнес, транспорт, медицина, освіта, екологія, економіка, нерухомість, робота, інновації.
Дослідження RMA політичного сегменту у Facebook та Instagram можна скачати за посиланням.