«Сільпо» та Windfor’s Kyiv знайшли спосіб, як залишити людей вдома фаном, а не погрозами. Як побороти паніку та депресію дурощами та веселощами. Зберегти традицію, яку ми дуже любимо. А ще зберегти нас, яких ми любимо не менше.
«Сейчас как никогда брендам нужно быть полезными — помогать, поддерживать, выводить из карантинных настроений. Это часть социальной ответственности — дать людям все для того, чтобы им не приходилось выходить из дома, и не важно — ты онлайн-магазин или ритейлер. А в этом месяце одно из ключевых офлайн-событий года для украинцев, поэтому мы решили перевести Пасху в онлайн». — Олександра Найдьонова, head of strategy Windfor’s Kyiv.
ЦОК-ЦОК ОНЛАЙН — це можливість поцокатись писанками на відстані. Знайдіть вдома найміцніше яйце, зайдіть у гру, надішліть цок-цок-лінк комусь з рідних і цокайтесь яйцями дистанційно.
Студія RIBS втілила ідею у життя.