Telegraf.Design запустив краудфандинг-кампанію для відновлення роботи
08 Апр 2020, 15:16

Telegraf.Design запустив краудфандинг-кампанію для відновлення роботи

Telegraf.Design, професійне українське медіа про дизайн, запустив кампанію зі збору коштів на платформі Patreon. Й запрошує всіх охочих долучитись. 

Минулого тижня Телеграф оголосив про призупинення проекту на невизначений термін. Видання існувало на дотаційні кошти – а з наступом коронакризи, яка зараз сильно б’є по креативному бізнесу в країні, продовжувати його фінансувати було складно.

У відповідь на оголошення про призупинення роботи команда отримала дуже активний фідбек від членів дизайн-спільноти. Було багато закликів «скинутись» на підтримку журналу, які надихнули команду ще раз зважити всі «за» та «проти». Врешті, було прийнято рішення дати шанс спільнокошту.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Телеграф запустив кампанію по збору коштів для підтримки роботи редакції на Patreon. Тепер кожен охочий може зробити реальний внесок і не тільки зберегти, а й розвивати єдине професійне україномовне медіа про дизайн. 

Для стабільного функціонування Телеграфу щомісяця необхідно близько 50 тис. гривень. Якщо вдасться зібрати суму, що забезпечить два місяці роботи редакції, проєкт відновиться. Частину фінансування продовжить виділяти школа Projector.

Telegraf.Design не має на меті отримання прибутку. Усі кошти підуть винятково на потреби журналу. Команда обіцяє щомісяця звітувати: скільки надходило коштів, звідки і на що вони витрачались. 

Звернення співвидавця Telegraf.Design Олександра Трегуба

Расскажите друзьям про новость