Канал «Україна» запустив онлайн-тест на тему домашнього насилля
03 Апр 2020, 16:50

Канал «Україна» запустив онлайн-тест на тему домашнього насилля

Напередодні прем’єри серіалу «Відважні» на телеканалі «Україна» діджитал-команда запустила онлайн-тест, який, як і серіал, піднімає важливу і складну тему фізичного і психологічного насильства в суспільстві.

«Тема насильства традиційно замовчується в нашому суспільстві, про це соромно говорити, жертви налякані і мовчазні. Але заперечувати цей факт неможливо. За статистикою UNDP – 22% українських жінок у віці 15-49 років проходили, як мінімум, через одну форму насильства – фізичну або психологічну. Додайте сюди ще дітей і, як не дивно, чоловіків – картина вийде моторошна. Особливо зараз, коли в країні карантин і жертвам нікуди бігти. Коли ми подивилися пілотні серії «Відважних» – серіалу про особливий поліцейський відділ, який бореться з домашнім насильством і складається тільки з жінок, поставили собі питання – як ми, як медіа, можемо допомогти в цій ситуації? Відповідь – інформувати, піднімати цю тему в суспільстві, розповідати, куди дзвонити. Серіал стартує на телеканалі «Україна» 6 квітня, і наша команда сподівається, що він відкриє очі суспільства на цю проблему, а жертвам підкаже, що робити і як вибратися з пастки. Але, не варто забувати, що багато залежить від нас самих. Проінформований – значить озброєний», – коментує Вікторія Кузьмик, керівник діджитал-проектів TV-брендів «Медіа Групи Україна».

«Відважні» – 40-серійна детективна драма спільного виробництва телеканалу «Україна» і FILM.UA Group розповідає про роботу спеціального підрозділу поліції, що займається проблемами домашнього насильства. Чотири головні героїні допомагають жінкам, дітям і навіть чоловікам, які страждають від тиранії, побоїв, принижень і інших способів пригнічення з боку близьких людей. Прем’єра серіалу відбудеться 6 квітня о 18:00 на телеканалі «Україна».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Онлайн-тест на 14 питань орієнтований, в першу чергу, на тих, хто дійсно може щось зробити і допомогти жертвам – на близьких людей і друзів. Учасника або учасницю тесту супроводжує обрана героїня серіалу «Відважні». Переживаючи за свою подругу, сусідську дитину або колегу – ви можете пройти тест і зрозуміти, чи потрібна йому або їй реальна допомога і як її правильно надати, щоб не нашкодити ще більше. Після проходження тесту, на сторінці «результат» надаються контакти організацій, які уповноважені допомагати в таких ситуаціях.

Важливо відзначити, що в розробці тесту брала участь знімальна команда серіалу і експерти-практики – кандидат психологічних наук Олена Рихальська і юрист-кримінолог Оксана Комарницька, а також були використані матеріали реальних справ.

Над проектом працювали: ідея і продюсування – Вікторія Кузьмик; дизайн – Ксенія Ігнатюк; проджект-менеджер – Дарина Фіалко; верстка і розробка – Дмитро Галико; SMM – Ірина Кабова.

Пройти тест можна за посиланням

Расскажите друзьям про новость