«Наша Ряба» у пошуках креативного рішення для презентації нового продукту «Секрети Шефа»
01 Апр 2020, 14:43

«Наша Ряба» у пошуках креативного рішення для презентації нового продукту «Секрети Шефа»

Команда бренду «Наша Ряба» оголошує конкурс для кращих зі світу креативу, щоб спільними зусиллями зробити кулінарний переворот і нестандартно представити публіці свій новий продукт «Секрети Шефа» у роздрібній мережі.

У конкурсі можуть взяти участь як відомі творчі студії, так і молоді креативні агенції, які прагнуть заявити про себе на всю країну.

«Секрети Шефа» це новинка у категорії свіжого маринованого м’яса птиці, яке можна приготувати на домашній кухні за лічені хвилини. Це знахідка для людей, які люблять готувати, дивувати близьких своїми кулінарними ідеями та знаються у якості продукції. Саме тому ми у пошуках творчих команд, які не стримують свої «креативні шестерні» під час ковід-кризи. Ми шукаємо тих, хто запропонує нам своє бачення дегустації та нестандартної презентації на полицях супермаркетів усієї лінійки «Секрети Шефа», — зазначила Марина Сергієнко, директор департаменту маркетингу МХП.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бажаючі взяти участь у конкурсі можуть надсилати свої ідеї до 16-17 квітня 2020 року, попередньо ознайомившись з брифом на сайті.

Роботу агенцій буде оцінювати команда бренду «Наша Ряба», яка відбере кращі ідеї і запросить учасників на захист проектів.

Расскажите друзьям про новость