Фокус на клієнтський досвід стає найсильнішим бізнес-трендом в Україні й у світі. Але як визначити свою СХ-стратегію, щоб залишатися актуальними та привабливими для сучасних клієнтів, а також зберігати та посилювати свої позиції на ринку?
Як збільшити рентабельність інвестицій у CX й зробити орієнтованість на клієнта невід’ємною частиною бізнес-стратегії у епоху змін та нестримних трансформацій?
Якщо у вас є щире, справжнє бажання змінити ставлення ваших клієнтів, досягати нових показників і результатів, перетворюватися, змінюватися і розуміти як це зробити, та стати компанією №1 в рейтингу довіри клієнтів за рівнем професіоналізму, сервісу і доступності — потрібно бути готовими робити незвичні для себе речі, і це не завжди привабливість і перфекціонізм у класичному маркетинговому розумінні.
Бізнес-конференція Customer Experience Management 8 надає бізнес-компаніям можливість дізнатись про сучасні моделі клієнтського досвіду у самих різних бізнес-галузях на практичних кейсах та прикладах спікерів.
За один день учасники конференції #СEM8 почують СХ -кейси від компаній: Нова Пошта, Альфа Страхування, ПУМБ, Kyivstar, Citrus.ua, OLX, UNMOMENTO, а також майстер-класи від СНГ-експерта у галузі Сustomer Journey та експерта №1 з сервісу в Україні.
Дата бізнес-конференції: 21 лютого 2020
Місце проведення: Kyiv Event Hall (Київ, вул. Столичне Шосе, 103)
Учасники бізнес-конференції отримають:
- свіжі ідеї клієнтського сервісу для свого бізнесу, які корисно синтезувати із досвіду компаній всіх галузей діяльності;
- чітке розуміння, з чого складається сучасний клієнтський досвід та як стати world class компанією у епоху нестримних змін;
- досвід, як будувати ефективний Сustomer Experience Journey у епоху цифровізації;
- визначення критичних та «хронічних» точок для вдосконалення та пошуку нових можливостей для посилення клієнтської симпатії до бренду компанії;
- найновіші СХ-тренди, як використовувати інновації для створення цифрового клієнтського досвіду, які ризики та можливості привносить діджиталізація і як підготуватися до змін.
Трансформація клієнтського досвіду у 2020 починається з цінних інсайтів Customer Experience Management 8!
Зареєструйте на Customer Experience Management 8 три представники від однієї компанії та отримайте четвертий квиток — у подарунок. Для читачів MMR знижки на квитки за промокодом MMR_CEM8.