FEDORIV створили нову кампанію для Rozetka до 14 лютого
07 Фев 2020, 15:40

FEDORIV створили нову кампанію для Rozetka до 14 лютого

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ось що в FEDORIV говорять про концепцію рекламної кампанії:

Усі ми знаємо: нема в цьому світі подарунка кращого за увагу. Питання тільки, скільки в неї мегапікселів і чи може ця увага знімати відео з відпустки в HD. А може, це така увага, що миттєво робить шикарні кучері? Або пасує до ваших очей?

На Rozetka можна вибрати подарунок з тисяч варіантів уваги на будь-який смак. Щоб нагадати про це розмаїття напередодні весняних свят, ми створили цілу рекламну кампанію про щасливих отримувачів і окрилених дарувальників в ідеальних обставинах — серед найрозкішніших декорацій сімейних фотостудій.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео