АГРОМАТ — це провідний експерт ринку з продажу плитки та сантехніки. Мережа налічує у своєму складі 20 офлайн магазинів по всій Україні. Нещодавно відкрив свій перший магазин за межами України, в Батумі. Також продукцію можна купити через онлайн магазин бренду.
Перед початком активного сезону варто було прокачати імідж компанії не використовуючи при цьому банальні посили. Щоб допомогти у цьому, АГРОМАТ звернувся до креативного агентства mirrolab.
Як завжди агентство почало з дослідження. І команда зрозуміла, що люди обирають АГРОМАТ за те, що він втілює їх мрії. Знайшов фото плитки на Pinterest чи в Instagram, приходь до нас підберемо для тебе таку ж саму. Маєш дизайн-проект — знайдемо все, що в ньому візуалізував дизайнер. Все що хочеш — маєш в Агроматі. Хочеш — маєш! З цією ідеєю і вийшли в комунікацію.
Супроводжували усюди: в метро, на зовнішній рекламі, діджиталі та навіть на радіо можна чути «Хочеш? Маєш» в Агроматі.
Повний кейс можна переглянути тут.