«Хочеш? Маєш!» — рекламна кампанія для АГРОМАТ
05 Мар 2020, 07:29

«Хочеш? Маєш!» — рекламна кампанія для АГРОМАТ

АГРОМАТ — це провідний експерт ринку з продажу плитки та сантехніки. Мережа налічує у своєму складі 20 офлайн магазинів по всій Україні. Нещодавно відкрив свій перший магазин за межами України, в Батумі. Також продукцію можна купити через онлайн магазин бренду.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Перед початком активного сезону варто було прокачати імідж компанії не використовуючи при цьому банальні посили. Щоб допомогти у цьому, АГРОМАТ звернувся до креативного агентства mirrolab.

Як завжди агентство почало з дослідження. І команда зрозуміла, що люди обирають АГРОМАТ за те, що він втілює їх мрії. Знайшов фото плитки на Pinterest чи в Instagram, приходь до нас підберемо для тебе таку ж саму. Маєш дизайн-проект — знайдемо все, що в ньому візуалізував дизайнер. Все що хочеш — маєш в Агроматі. Хочеш — маєш! З цією ідеєю і вийшли в комунікацію.

Супроводжували усюди: в метро, на зовнішній рекламі, діджиталі та навіть на радіо можна чути «Хочеш? Маєш» в Агроматі.

Повний кейс можна переглянути тут

Расскажите друзьям про новость