Бренд-герой морозива «Геркулес» зареєструвався в Tinder
06 Мар 2020, 10:37

Бренд-герой морозива «Геркулес» зареєструвався в Tinder

Спеціально до Міжнародного жіночого дня креативне агентство ANGRY створило акаунт Геркулесика в додатку для онлайн-знайомств Tinder.  

«Морозиво „Геркулес“ знають майже всі. А Геркулесика — майже ніхто. Ми дали йому друге життя і перетворили флет-ілюстрацію з логотипа на справжню людину. Яка постить сторіс, ходить на „Кураж Базар“, а тепер і переписується», — каже Сергій Малик, креативний директор ANGRY agency.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Судячи з профілю, чоловікові в масці — 23 роки, як і самому бренду «Геркулес». Він любить читати (звідси і велика голова), стильно одягатися і автомобілі. А найголовніше — кожній жінці, з якою в нього метч (це коли і чоловік, і жінка вподобали одне одного), Геркулесик надсилає ящик морозива.

«Когось такий сюрприз спершу злегка насторожував, інші ж не могли повірити своєму щастю. А одна з дівчат навіть написала, що була б щаслива, якби всі хлопці уміли спілкувалися так само, як Геркулесик», — розповіла Наталя Павлюченко, креативна копірайтерка ANGRY agency.

За її словами, Геркулесик проводить в Tinder щонайменше 3 години на день. І за 2 тижні його вподобали вже більше 200 жінок.

Сергій Редько, директор з маркетингу бренду морозива «Геркулес», каже, що хоч активність і вигадували спеціально до Міжнародного жіночого дня, дарувати морозиво за метч планує на постійній основі.

Нагадаємо: хто саме ховається за маскою Геркулесика — досі невідомо. Проте стежити за ним можна не тільки в Tinder, але й у Facebook, Instagram і TikTok. 

Расскажите друзьям про новость