КМФР оголосив міжнародне журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN
06 Мар 2020, 14:13

КМФР оголосив міжнародне журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2020 оголошує міжнародне журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN. Головою журі став Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія.

Члени журі визначать у кого найкреативніший рекламний ролик, хто найбільш креативно застосував звукові ефекти та яка рекламна кампанія гідна нагороди «Гран-прі фестивалю».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Tomas Ostiglia не з чуток знає, як це – вирощувати велике з чогось маленького. Tomas просував морозиво Magnum (Unilever) від звичайного морозива на паличці до багатомільйонного солодкого бренду. Tomas був названий третім найкращим креативним директором у світі в Каннському звіті за 2018 рік і має більш ніж 20-річний досвід у створенні брендів.

Tomas Ostiglia очолить міжнародне журі, а яка робота є найталановитішою йому допоможе вирішити основний склад FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN:

Голова журі – Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія 

  • Rod Henriques, виконавчий креативний директор BBDO Duesseldorf, Німеччина
  • Annukka Puttonen, креативний директор McCann Helsinki, Фінляндія 
  • Matt Gray, креативний директор Iris, Великобританія
  • Martin Dimitrov, засновник Nitram, Болгарія 
  • Perle Arteta, Senior Creative, VMLY&R London, Великобританія
  • Anja Radulovic, креативний директор Leo Burnett, Сербія
  • Tine Lugarič, креативний директор Luna\TBWA, Словенія 
  • Sophie Hotchkiss, копірайтер &Co, Данія  

Представники  журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN отримували нагороди в таких конкурсах, як Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, London FAB Awards, The Cup, та інших. Вони також брали участь у створенні та просуванні всесвітньо відомих брендів.

Концентрація творчості та майстерності зашкалює. Професіонали такого рівня зібралися на одній креативній платформі, КМФР 2020, для того, щоб оцінити роботу конкурсантів. Можливо саме ваш кейс отримає найбільше вподобань, «Гран-Прі конкурсу» та «Гран-Прі фестивалю».

Формування зіркового журі 21-го фестивалю реклами у самому розпалі. Вже незабаром стануть відомі імена Digital & Mobile, Media, Branded Content&Storytelling​ Jury, Film Craft​ Jury, Industry Categories Jury, Marketing Innovations Jury. А команда журі Design & Branding, Print, OOH були опубліковані минулого тижня. 

Нагадуємо, що до фестивалю допускаються конкурсанти з усіх країн світу і КМФР відкритий для рекламних агенцій, рекламодавців, медіа та індивідуальних учасників.

Вже 10 квітня – ранній дедлайн прийому робіт, однак фінальний дедлайн подачі заявок 24 квітня. Не зволікайте і реєструйте свої роботи за посиланням kiaf.com.ua 

 

Расскажите друзьям про новость