Відсьогодні COMFY здійснює безконтактну доставку. Екіпаж доставки попереджає клієнта про своє прибуття на адресу телефонним дзвінком і узгоджує деталі передачі замовлення. Товар з документами буде доставлено до дверей, а кур’єр знаходитиметься на відстані 2 метра.
«Найбільш захищений спосіб – це безконтактна доставка без використання готівки. Під час оформлення замовлення на сайті ми рекомендуємо використовувати оплату карткою. Це дозволить уникнути контакту з готівкою в момент доставки» — коментує керівник e-commerce COMFY Марія Назаренко.
Отримати консультацію або уточнити умови подовження термінів можна на гарячій лінії компанії. В період карантину магазини COMFY працюють в режимі видачі інтернет-замовлень. Згідно постанови КМУ, до продажу в магазинах доступні засоби зв’язку. Деталі на сайті COMFY.UA