Варіант 1: Створити новий ринок
По суті зараз супершвидкими темпами створюється новий event-ринок. Якщо люди рятують світ вдома в піжамах, то заходи переносяться з клубів у вітальні квартир. Так, одна з наймасштабніших культурних площадок Book Forum Lviv увесь тиждень проводитиме онлайн-читання українських літераторів. 20 березня відбувся студійний онлайн-концерт Otorvald, а Jamala пообіцяла найближчим часом влаштувати концерт з дому. Це не тільки чудовий репутаційний підігрів для артистів, але й проба нових інструментів, які обов’язково знадобляться в майбутньому.
Переваги
Можна виділити як мінімум чотири причини, чому онлайн-івенти це вигідно:
- Охоплення — в Інтернеті на подію може прийти набагато більше людей, ніж навіть на стадіон.
- Фінанси — скорочуються видатки на підготовку локації, розміщення учасників і подібні речі.
- Екологічність — ми вже бачимо, що самоізоляція людей все ж несе певні позитиви для природи. Наприклад, за час карантину значно очистилася вода у каналах Венеції. Інтернет може допомогти нам не тільки врятувати себе, але й природу.
- Тренд — це зараз модно, цікаво і затребувано.
Потрібно розуміти, що як би події не розвивалися далі, все одно ця масова «вилазка» в Інтернет не пройде безслідно: навіть ті, хто були далекими від мережі, на крок приблизилися і стали більш лояльними.
Тут є аудиторія, а це означає, що онлайн-івент-менеджмент не має шансів не стати конкурентною і прибутковою нішею, як, наприклад, уже стали відеостріми з донатами.
Такими темпами скоро в райдерах рок-зірок буде вказано, який би вони хотіли фон під час домашньої відеотрансляції.
Інструменти
Будь-який формат можна «переформатувати»: виставки — віртуальні, рейви — на відстані, дискусії — у закритих чатах, концерти — онлайн-трансляціями. Головне уміти побачити можливість і звернутися до тих, хто допоможе технічно.
Зокрема, нещодавно агентство Eventum Premo разом з розробником Toola запустили спеціальну платформу Zeen для організації digital заходів. Вона дає можливість всім учасникам брати активну участь у заході, а організаторам отримувати живий відгук аудиторії.
Також можна переформатувати спеціальні додатки, які уже є в більшості відомих офлайн-заходів і використовувалися для інформування про розклад та локації. Тепер ці додатки можуть стати новою площадкою для діалогу.
І це тільки два приклади. Насправді в кожної конкретної проблеми є власне вирішення. Головне — думати нестандартно і використовувати попередній досвід.
Варіант 2: Виграти час
Ми завжди граємося з часом: або виграємо його, або програємо. І навіть якщо ви не плануєте переходити в Інтернет, час простою необхідно використати з користю.
Наприклад, кинути всі сили на підготовку, аналітику та продакшн. Проаналізувати попередній досвід, придумати щось передове та інноваційне на майбутнє. Коли пік пандемії пройде, людям страшенно захочеться розваг і заходів. Це стане ще одним викликом для індустрії, конкуренція зросте і підуть за тими, хто не зникав з поля зору.
Варто правильно розподілити кошти й двічі подумати, чи рекламуватися зараз старими методами. Можливо, замість зовнішньої реклами вигідніше перейти в онлайн, більше використовувати відеореклами, говорити з людьми на важливі для них теми — бути в одному човні. Чого точно не слід робити — то це забувати про маркетинг.
При будь-якому «розкладі»
Чи все закінчиться за кілька тижнів, чи затягнеться надовго — аудиторія вже не буде колишньою. Event-менеджерам потрібно пережити важкі часи разом з людьми. Бути з ними в чатиках і соціальних мережах та ретельно готуватися до зустрічей на заходах, змінюватися та приймати виклики — і в жодному разі не втрачати контакт.
кавер: WOOO agency