McDonald’s вновь посмеялся над пафосной кофейной культурой.
13 Фев 2018, 14:01

McDonald’s вновь посмеялся над пафосной кофейной культурой.

В прошлом году Leo Burnett London высмеяли хипстерские кофейни в рекламе McCafe, а теперь продолжают миссию бренда по продвижению простого вкусного кофе. Новая кампания представляет новинку McCafé, применяя тот же самый юмористический прием против знатоков Flat White.   

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость