Презентація методів підвищення ефективності вимірювання радіоаудиторії
05 Мар 2007, 07:33

Презентація методів підвищення ефективності вимірювання радіоаудиторії

Незалежна асоціація телерадіомовників провела зустріч між представниками радіомовних компаній, маркетингових компаній та рекламних агенцій. Під час зустрічі маркетингові компанії презентували методи підвищення ефективності вимірювання радіоаудиторії в Україні. Компанії, що мають досвід вимірювання, розробили власні методики, що можуть бути використані у радіометрії у вітчизняних умовах.

У презентації взяли участь компанії «Комікон Україна», InMind, TNS-Україна, GFK Україна і Sirex-Marketing Service.

Всі учасники зустрічі були зацікавлені у пропозиції маркетингових компаній, оскільки представники радіомовників і рекламного ринку усвідомлюють недостатню ефективність радіореклами та можливість збільшити рекламні бюджети у галузі. Організатори вбачають у цьому позитивну тенденцію, оскільки радіоринок починає об’єднуватись в усвідомленні власних потреб та інтересів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Расскажите друзьям про новость