В рекламном принте ПК отправили на кладбище
07 Окт 2010, 13:12

В рекламном принте ПК отправили на кладбище

Рекламное агентство by McCann Erickson Белград, Сербия разработало рекламную кампанию для журнала City magazine с хедлайном Get a life — получи жизнь. В принте символично показано, что происходит с теми, кто безнадежно застрял в мире всевозможных гаджетов и мало интересуется реальной жинью.

 

 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Анна Коросташовец

Расскажите друзьям про новость