3-го жовтня Всеукраїнська рекламна коаліція провела Загальні Збори. Відповідно до Статуту ВРК, Загальні Збори є Вищим керівним органом коаліції та скликаються один раз на два роки. Станом на жовтень 2018 року ВРК складається із 171 членів. З них 137 дійсних та 34 асоційованих члени. В основному, це лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку – провідні комунікаційні і медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети. На Зборах були присутні 98 дійсних членів Коаліції, що складає 72% відсотки від загальної кількості дійсних членів з правом голосу. Наглядова Рада Коаліції є постійно діючим колегіальним наглядовим органом Коаліції і є підзвітною Загальним Зборам Коаліції, забезпечуючи виконання прийнятих ними рішень та покладених на неї завдань.
На Зборах 3-го жовтня діючий до цього часу склад Наглядової Ради звітував щодо проробленої роботи за 2016-2018 роки перед усіма присутніми членами ВРК. Опісля, був обраний новий склад Наглядової Ради та виявлені напрямки майбутнього розвитку ВРК на найближчі 2 роки. Також порядок денний Зборів містив доповідь про актуальний стан українського рекламно-комунікацйного ринку від генерального директора ВРК Максима Лазебника.
Отже, до нового складу Наглядової Ради ВРК було обрано наступних представників рекламної індустрії, що відповідатимуть за такі напрямки:
- Анастасія Байдаченко, Razom communicatios, ІнАУ, IAB – Інтернет/Digital реклама
- Наталія Бойко, Edipresse Media Ukraine, УАМБ – Реклама в друкованих ЗМІ/Преса
- Валерій Варениця, 1+1 media group – Реклама на телебаченні
- Любов Височина, BigBoard – Юридичні питання/Правове регулювання рекламної діяльності
- Олександр Горлов, CMS Group – Соціальна реклама
- Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Маркетингові дослідження ринку та опитування
- Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions
- Олена Кустова, MullenLowe Adventa – Освітні і сертифікаційні програми
- Олена Лобова, E`comm, Change Communication – PR: агентства та ринок
- Ксенія Михайленко, OMD OPTIMUM MEDIA – Комітет медіа агентств
- Наталія Морозова, Havas Group Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
- Ірина Муштіна, CF.Digital, DDC – Digital development комітет
- Ірина Новікова, bvblogic, P.aid – Комітет з інновацій та стартапів
- Владислав Полонський, ROCKETS Growth Research & Development – Комітет комунікаційних агентств
- Олександр Смірнов, TABASCO, ADC*UA – Творчі ресурси і креативний потенціал рекламного ринку
- Сергій Старицький, Agama Communications/Atlantic Group – Міжнародні зв’язки
- Оксана Стехіна, Dentsu Aegis Network Ukraine – Популярізація рекламної індустрії/Advertising Ambassador
- Катерина Храмова, Prime Group – Зовнішня реклама