«Буковель» провел ребрендинг.
05 Окт 2018, 15:43

«Буковель» провел ребрендинг.

Впервые со дня открытия, а это уже 18 лет, курорт обновил свой фирменный стиль. Это связано с тем, что компания из маленького горнолыжного центра превратилась в курорт, где можно отдыхать не только зимой. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Новый слоган — «Буковель — серце Карпат».

Расскажите друзьям про новость