ТРК «Ера» рекламує статтю Януковича
15 Окт 2008, 07:15

ТРК «Ера» рекламує статтю Януковича

У своєму рекламному ролику на телеканалі «Ера» газета «Киевский телеграф» рекламує статтю відомого автора Віктора Януковича «Украине необходимы новые политические подходы: десять главных принципов»

ТРК «Ера» рекламує статтю Януковича

У своєму рекламному ролику на телеканалі «Ера» газета «Киевский телеграф» рекламує статтю відомого автора Віктора Януковича «Украине необходимы новые политические подходы: десять главных принципов».
 
У рекламному ролику зачитуються фрагменти статті лідера Партії регіонів, про жоден інший матеріал випуску в ролику не згадується. Тетяна Левченко, менеджер комерційного відділу ТРК «Ера», повідомила , що ці рекламні прояви розміщуються на каналі згідно з рекламною  угодою з виданням.
 
«Ми анонсуємо свіжий номер декілька разів на день. «Київський телеграф», у свою чергу, оплачує ці рекламні виходи. Крім цього, на ТРК «Ера» є ще огляд преси, у якому анонсуються свіжі випуски тижневика, за бартерними відносинами («Київський телеграф» у відповідь рекламує канал). Контент рекламних проявів формує сам рекламодавець, тобто газета», — сказала  пані Левченко.
 
Головний редактор «КТ» Володимир Скачко сказав, що сама стаття Віктора Януковича є не рекламною, а авторською: «Виктор Янукович является лидером оппозиции, он имеет право разместить у нас свою статью, равно как и любой другой гражданин, в том числе и облаченный политическими должностями и полномочиями. Я очень страшно радовался, что ко мне обратился Янукович – это один из трех ньюсмейкеров. Обратись к нам по такому же делу Ющенко или Тимошенко, они бы тоже, наверное, получили у нас место в таком объеме или в большем – никаких проблем».
 
Що ж до передруку статті в інтернет-виданні «Версії» без посилання на «Киевский телеграф», то пан Скачко зауважив: «Если кто-то хочет перепечатать любую статью из «Киевского телеграфа» со ссылкой на нас, я только рад. Для меня это бесплатная реклама и раскрутка».
 
«Версії», як і «Киевский телеграф» та телеканал «Ера», належать до умовного холдингу Андрія Деркача.
 
Підозри щодо використання синергійного ефекту холдингу для реклами замовних матеріалів заперечив і шеф-редактор «Киевского телеграфа» Олександр Юрчук: «Этот материал не на правах рекламы, там нигде это не указывается. Человек обратился, написал, почему бы не опубликовать? Что касается ролика, то это тоже не рекламный материал, а один из анонсов еженедельника, которые идут по «Эре» уже 8 лет. У нас холдинг, мы имеем право себя раскручивать».
 
Прохання пояснити, чому весь анонс номеру присвячено лише одній статті автора Віктора Януковича, пан Юрчук назвав «втручанням в редакційну політику».
 
«А почему в анонсе не может быть Янукович? Я не вижу в этом предмета разбора. Почему в политическом еженедельнике не может появиться статья одного из политических лидеров? И почему эта статья не может анонсироваться? Если завтра появится Тимошенко со статьей в том же «Зеркале недели», то почему-то никто расследование не заводит? Вы вмешиваетесь в редакционную политику, проводите расследование на ровном месте», — наголосив він.
 
Тим часом юрист Інституту медіа права Ігор Розкладай на запитання, чи можна кваліфікувати і статтю Януковича, і ролик «Киевского телеграфа» на «Ері» як політичну рекламу, відповів: «За законом  – ні, бо указ Президента щодо розпуску Верховної Ради призупинено, вибори не оголошено, політичні партії ще не зареєстровано як суб’єкти виборчого процесу. Але по суті називати цю статтю не рекламною є цинізмом, адже Янукович у ній не про птахів писав і не про захист тварин, а про вину перед народом ”помаранчевої команди”».
 

Расскажите друзьям про новость