Блоги:
The Moz Blog — поради, дослідження та інсайти по SEO та онлайн маркетингу від експертів індустрії.
Brian Balfour — детальні статті про стратегії росту та залучення користувачів від експерта Браяна Балфура, засновника Reforge.
Блог Buffer — джерело корисної та цікавої інформації, підказок, інсайтів, навчальних матеріалів.
Buffer Academy — статті від гуру маркетингу. Ви вибираєте теми, які вас цікавлять та створюєте персоналізований список для читання.
GrowthHackers — завжди свіжі матеріали по контент-маркетингу, аналітиці, SEO та e-mail.
Inbound.com — сервіс для створення особистої стрічки статей з цікавими для вас темами.
Hubspot — маркетинг та стратегії продаж, підбірки інструментів і додатків для ефективної роботи.
Sumo — дослідження, статті, методології, тактики і рекомендації, які допоможуть розвинути ваші проекти.
Книги:
The Mom Test — як розмовляти зі своїми клієнтами, які питання ставити та як правильно інтерпретувати відповіді.
Trust Me, I’m Lying — книга про сучасну журналістику. Як створюють новини та статті, як нами через них маніпулюють, які можуть бути наслідки та як з цим усім боротися.
Design Thinking — точки зору, методи дизайн-мислення та їх застосування у різних сферах бізнесу.
Психологія впливу — про психологічні прийоми, їх використання в роботі та звичайному спілкуванні. Корисна для розуміння мотивації людей, вміння розпізнавати маніпуляції та з ними справлятися.
Маркетинг, оснований на даних — 15 основних маркетингових показників, їх вимірювання та ефективність.
Новий цифровий світ— про майбутнє цифрових технологій та у що переросте захоплення соціальними мережами. Автори: Ерік Шмідт, голова ради директорів Google і Джаред Коен, директор Google Ideas.
Лекції та подкасти:
SMM без котиків — лекція Євгена Мокіна про майбутнє соціальних медіа, нову роль SMM-спеціаліста та його ефективність.
Як працювати з лідерами думок — лекція Данила Булдакова про те, що таке нативна реклама та навіщо вона потрібна; як правильно вибрати лідера думок; як чесно і просто говорити про продукт.
SMM тренди 2017–2018 — перетворення SMM з «ведення сторінки» на комплексний інструмент, розвиток ринку соціальних медіа та вектори руху в 2018. Лектор: Роман Рубан.
Подкасти блогу Intercom — розмови з талановитими продуктовими менеджерами, маркетологами та дизайнерами про актуальне.
Masters of Scale — серія майже детективних історій з засновниками відомих компаній про те, як їм вдалося розвинути бізнес з нуля до величезних масштабів.
Аудіо подкаст Гарі Вайнерчука — розмови з відомими підприємцями про технології, бізнес, медіа та культуру.
Сервіси для моніторингу та аналітики:
Google Analytics — інструмент для веб-аналітики та звітності, вимірювання трафіку та оцінки рекламних кампаній.
Google Trends — про те, що хвилює світ (та ваших клієнтів).
Consumer Barometer — щоб розуміти, чим люди займаються в інтернеті: як часто і коли онлайн, що їх мотивує, що та чому вони купують.
Спілкування:
Slack community — ком’юніті маркетологів, підприємців та SMM-спеціалістів зі всього світу. Тут можна спілкуватися, обговорювати, запитувати. Приєднатися можуть всі, хто використовує будь-яку версію Buffer.
Продуктивність та час:
IFTTT — сервіс для автоматизації і координування дій різних мобільних додатків. Якщо в якомусь додатку відбувається дія (Trigger), то в іншому відбувається назначена реакція. Інструмент автоматизує безліч щоденних маркетингових задач.
Zapier — альтернативний інструмент для синхронізації роботи різних додатків. Підтримує 750 сервісів.
Курси:
Inbound Certification Course — безкоштовний курс від HubSpot Academy, який покриває основи inbound-маркетингу: SEO, блогінг, email, SMM.
Content Marketing Certification Course — десять уроків про створення та просування контенту: сторітеллінг, створення ефективного тексту, планування, стратегія та аналітика.
Analytics Academy — безкоштовні онлайн курси по вивченню інструментів Google для збору та аналізу даних.
Inbound Marketing — практичний онлайн курс Руслана Назаренка про те, як правильно займатися маркетингом контенту на світовий ринок.
Читать также: Где брать идеи для маркетинга и бизнеса: подборка инструментов и источников