Як створювалась перша музична симфонія «Голос води» від ТМ «Моршинська».
28 Мар 2019, 10:39

Як створювалась перша музична симфонія «Голос води» від ТМ «Моршинська».

«Голос води» — перша музична симфонія, створена природною водою та людьми. Експериментальний музичний проект діджитал креативної агенції ISD Group для ТМ «Моршинська». Проект об'єднав відомих музикантів Onuka, Katya Chilly, DakhaBrakha і саунд-продюсера The Maneken.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В центрі проекту — природна вода, що створила життя на нашій планеті. Вона постає перед людьми як творець музики. Спеціально для цього ISD Group залучили музичних інженерів та дизайнерів, провели 2 місяці у майстерні та створили 6 унікальних музичних інструментів, які не потрібно контролювати вручну, на яких вода карпатських річок та водоспадів сама створює музику. 

Референсів для інструментів просто не існувало. Тому довелося все створювати з нуля: методом спроб і помилок розробляти прототипи, тестувати, заново переробляти кожен інструмент.

Важливим викликом в проекті став запис звуку. Гірські річки дуже голосні, а особливо водоспади, тому команда звукорежисерів і звукооператорів боролася за кожен децибел. Спільні зусилля великої команди професіоналів допомогли симфонії відбутися.

«Ідея проекту нас дуже вразила та здивувала, Це був суцільний експеримент з живою водою, в кінцевому результаті якого ми не були впевнені на 100% . Це навіть трохи лякало. Цей проект виключно природний, змістовний, творчий і високотехнологічний. Ми пишаємося ним.» — поділились емоціями бренд-команда «Моршинської» Ірина Лопот і Євгенія Михайленко.

Наталія Тачинська, креативний та арт директор проекту: «Ми дуже раді працювати зі сміливим брендом Моршинська, який готовий до креативного арт-контенту. Це продукт такого рівня, на якому мистецтво і реклама органічно переплітаються та стають одним цілим. Впевнена, саме нестандартні та технологічні рішення можуть бути ефективними та приносити бізнесу найбільше користі.» 

Нагадаємо, Reynolds and Reyner розробили дизайн обмеженої серії етикеток «Моршинська», завдяки якому можна було почути справжній «Голос води». 

 

Расскажите друзьям про новость