Тестдрайв вслепую в новой рекламе Volvo
15 Дек 2010, 08:19

Тестдрайв вслепую в новой рекламе Volvo

 

В рекламной кампании от новозеландского агентства  Special профессиональный гонщик Джонни Рейд (Jonny Reid) проводит тест драйв нового Volvo S60 на трассе Hampton Downs  вслепую. Теглайн кампании: «Новая Volvo S60. Ее следует почувствовать, чтобы поверить в нее».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео