Obsession on clients або Шість інсайтів з DMEXCO 2018
24 Сен 2018, 11:00

Obsession on clients або Шість інсайтів з DMEXCO 2018

CMO Moneyveo Максим Параска поділився враженнями та інсайтами з digital-конференції DMEXCO 2018

12-13 вересня у Кельні відбулась digital-конференція та виставка DMEXCO. Враженнями від події, а також корисними інсайтами, які потрібно взяти на озброєння вже сьогодні, ділиться CMO Moneyveo Максим Параска.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

DMEXCO — найбільша digital-конференція та виставка Європи. Хочеться одразу піти з місця в кар’єр і почати вивалювати всі ті об’єми інформації, яку отримав за два дні на DMEXCO 2018. Але давайте по порядку. 

DMEXCO – це виставка і конференція одночасно. На майданчиках для виступів охопити всі доповіді неможливо фізично. Тому варто ознайомитись із планом ще до початку. А щоб встигнути на цікавий виступ, інколи доведеться і швидко ходити на великі відстані. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Німці дуже скрупульозно підходять до заповнення залів – у разі збільшення попиту, тих, хто прийшов останнім, просто не пустять в зал через брак вільних місць.
Для того, щоб осягнути масштаб, – уявіть собі iForum та помножте на десять. Просто величезна територія!

Transformation mix и работа в открытой экосистеме инноваций: Софи Блум, вице-президент Procter & Gamble по маркетингу в Индии, Средней Азии, Африке и Европе, о Dmexco 2017.

Виставка

Декілька залів для стендів компаній. Я написав «залів»? Помилився. Декілька експоцентрів (як на Лівобережці) для стендів компаній. Всі логічно (принаймні так здавалось) об’єднані в залах. Платіжні сервіси (яких було багато) – разом з технологічними компаніями. Медійні компанії – разом з агенціями і т.д. Глобальні монстри Google, Ebay, T-mobile, Amazon представлені своїми стендами, де відбувається якась активність. 

Найцікавіше те, що активність, як правило, спланована заздалегідь. Представники компаній вже розписали свої зустрічі з потенційними клієнтами та партнерами. Потрапити в зону для переговорів можна, тільки якщо ти домовився про зустріч. І це дуже зручно. Ти приїжджаєш один раз на рік у Кельн, зустрічаєшся зі всіма компаніями, які тобі цікаві як партнери, і продовжуєш співпрацю вже потім в онлайні. 

Виставка – це величезна платформа для нетворкінгу. Вже після обіду першого дня на стендах починають відкривати пиво та вино, пригощати партнерів. Все це дійство потім перетікає в замок, де проходить афтепаті. Лейтмотивом афтепаті було: ми любимо повільні танці, де треба притискатись один до одного. Нетворкінг ще ніколи не був настільки тісним 😉

Конференція

Якщо вас цікавлять тренди, куди рухається європейський діджитал-ринок, – вам сюди. Інфлюенсери на сцені разом з YouTube, а ще маркетинг-директори, Chief Digital Officers, Chief Transformation Officers – далеко не весь перелік топ-посад тих, хто піднімався на сцени для виступів. Для себе я визначив декілька основних речей, на які варто звернути увагу в роботі: 

1. Інфлюенсери – реальна сила, з якою треба вміти працювати. Вони можуть вас возвеличити або потопити. Вони самі часто обирають ті бренди, з якими хочуть працювати. Їхній капітал – вони самі зі своїми цінностями. Для них є важливим вірити бренду, який рекламують. 

Існують інфлюенсери, про яких ви не знаєте, але які можуть бути корисними для вас. Інфлюенсери в e-спорті – для більшості невідомі «ботани», а для величезної аудиторії e-спорту – беззаперечні лідери думок. 

2. Е-спорт за кількістю глядачів обганяє традиційні види спорту та успішні комерційні ліги (як НБА, наприклад). Не можна закривати на цю аудиторію очі. Треба вчитися з ними працювати. Twitch, Faceit Major, Dota2 – ці слова повинні вас не лякати, а надихати на нові звершення. 

3. Діджитал. Абсолютно всі говорять про digital-трансформацію бізнесу. 

4. Персоналізація – обов’язковий елемент майбутнього. Ви можете сказати, що нічого такого в тій персоналізації нема – все життя шили взуття, костюми, одяг, знімаючи мірки з людей. Погоджуюсь, така персоналізація існувала завжди. Але до чого варто всім рухатися сьогодні – це до Cheap (Cost-effective) Personalization. Cadberry, Lancome, Nike, Coca-Cola та інші активно розвиваються в цьому напрямку. Чому вашій компанії не бути в ряді цих, без сумніву, достойних брендів? Obsession on clients – таку фразу сказав CMO L’Oreal Europe. Obsession leads to personalization – додаю я. 

5. Контент і далі король. Фраза вже набила оскомину, але перегляд відео, де інфлюенсер Інгрід Нільсен робить камінг-аут, набрав 17 млн переглядів. 

6. Ринок України мізерний (e-commerce в Німеччині – 58 млрд євро, а в Україні – десь 2 млрд євро). Де працювати – обирати вам.

Сплошной нетворкинг, отсутствие барьеров, или Зачем ехать в Канны: генеральный директор Havas Media Ukraine Алина Котенко поделилась впечатлениями о Cannes Lions.

Про відмінності

Ми відрізняємося від європейців ментально. Не в плані, що ми якісь не такі, а в адаптації нових технологій, в технологічності наших рішень. В Європі процеси налагоджені століттями, і їм не потрібні проривні новації, які змінять їхній світ. Та ж найрозвиненіша країна ЄС – Німеччина – в більшості своїй не визнає оплату карткою. Частіше карткою розрахуватися не можна, ніж можна. З цієї точки зору Україну я б розглядав як майданчик для обкатки технологічних ідей, новацій, доводив в умовах обмежених бюджетів та ресурсів їхню життєздатність. А потім вже виходив би на ринок Європи і продавав своє рішення з урахуванням особливостей ринку. 

Всього лише одне речення про Китай: китайці в адаптації технологій змушують нас нервово курити в стороні.

Расскажите друзьям про новость